Brugernavn: Kodeord:

Lær spagat og split på kun 3 måneder!
af Ballet Man


Jeg har rigtig gode erfaringer med dette program.

Jeg kan garantere alle, som er mellem 3 - 25 år, at dette prg. vil hjælpe dem i split og spagat, hvis man vel at mærke har viljen til, at fortsætte dag ud og dag ind... Det er nemlig når det gør ondt, at man er tilbøjelig til, at holde pause.. men det skal man ikke.. Man skal blive ved med, at rive senerne fra hinanden.. Når det gør ondt(Typisk dagen efter træning) Er man ved, at hele igen.. men det er så her, hvor det er utroligt vigtigt at rive det hele fra hinanden igen!! Ellers kommer man nemlig i den situation, at man rent faktisk bliver mindre Smidig ved at springe over, hvor gærdet er lavest!!

- Det vil dog gøre pisse smertende ondt!! Hold ud Drenge!!

Program som skal følges hver dag i 90 dage!!

5 x 1 minut, Mabo - Dyb hestestand med paralelle fødder pegende fremad, lårene vandret, ryggen ret og op med hovedet hele tiden - Armene strakt ud foran jer hele tiden(Ikke på knæene) - Hvis det er for nemt, at stå i 1 min. så bare stå alle 5 min. ud på en gang!!

Sving benene strakt op i vejret (Så langt som muligt frontalt) ca. 20 til 40 med hvert ben.. evt. del det op til 4 x 10

Herefter sving benene strakt til dsiderne 20 - 40 gange.

Find noget at støtte dig til, vindueskarm, ribbe m.m. Hold ryg ret med det ben der støttes til jorden, og lav alle de spark du kender langsomt ud i vejret ca. 100 gentagelser i alt - Sparke type underordnet bare man bliver stående i sammen position - Når dit spark er udstrakt holdes det ude i et par sekunder!!
Gå direkte herfra til gulvet i split og spagat(Dine arme må på intet tidspunkt holde dig opløftet fordi det er smertefuldt!!

Split eller spagat skal udføres med bagdel og hæle på linie, gerne med ryggen bøjet fremad og panden i gulvet og igen armene strakt ud foran jer(Altså ingen støtte på gulvet) Og ryk også over i spagat position til begge sider... Lav 5 sæt hvor du ligger i split 1 min. i split og hviler 1 min. efter(Altså 5 x 1 min) Herfra gå op i split og hug gerne nedad.. Placer evt. noget som du kan måle efter, kom ned at røre denne genstand eks. et videobånd på højkant kan vendes på forskellige måder, for derved at udfordre sig selv.

---
Denne artikel er læst 37861 gange
Tilbage | Udskriv artikel
Copyright 2001-2014 by MartialArts.dk | Kontakt: graugart@gmail.com | Annoncør login Chart.dk