Brugernavn: Kodeord:
energi mangel // Martialarts.dk
energi mangel
The Brazilian Jiu Jitsu Globetrotter
Denne tråd er vist 1953 gange og besvaret 17 gange

(Du skal være logget ind for at kunne abonnere på tråde)
28/10-2011, 8:11

stefan rasmusse

Antal indlæg: 16
Online 0d 11t 33m
esbjerg N
fightcenter esb...
fightogcrossfit...


Hvidt forumbælte
(< 100 indlæg)


hey mangler energi under min træning, skal lige siges jeg træner omkring de 3-4 timer om dagen undtagen fredag,lørdag og hviledag søndag. min dags orden ser sådan her ud med mad.
en skål havregryn med lidt sukker på til morgen mad, efter et par timer måske 3 så spiser jeg en skål til, så kl er ca 11-12 stykker også for jeg måske et rugbrød kl 13 også inden træning et æble eller noget i den stil. er somregl nede i centeret fra 16:00 til 21:00, så for først noget igen når jeg kommer hjem, det jeg så træner er thaiboksning,mma og crossfit og hvis jeg spiser imellem træning eller lige op til træning for jeg en allerhelveds sidestik, men oplever tit igemmen den sidste time i træningen er jeg så færdig at jeg skal "kravle" igemmen for at gemmenføre træning fordi jeg er har så et stort underskud i energi.. help me someone!

---
det der ikke dræber gør stærkere, aldrig giv op
28/10-2011, 8:28





Antal indlæg: 55
Online 0d 6t 8m
Randers Muay Th...


Hvidt forumbælte
(< 100 indlæg)


martinsch2 ID #491257
Spis mere!
28/10-2011, 8:40

Michael Tvilli

Antal indlæg: 94
Online 0d 8t 22m
Ringkøbing
Ving Tsun Ringk...
dvtfederation....


Hvidt forumbælte
(< 100 indlæg)


vestkyst ID #491258
mad=energi
28/10-2011, 8:56

stefan rasmuss

Antal indlæg: 16
Online 0d 11t 33m
esbjerg N
fightcenter esb...
fightogcrossfi...


Hvidt forumbælte
(< 100 indlæg)


korospo ID #491260
hmm kan jeg jo næsten gætte mig frem til!, men hvilken mad ?

det skal være noget det ikke sætter og gir side stik (kan godt være jeg har forklaret mig utydeligt) men det jeg fisker efter


---
det der ikke dræber gør stærkere, aldrig giv op
28/10-2011, 9:03

Stefan Agger

Antal indlæg: 480
Online 1d 16t 37m
Lemvig
Randori.dk


Gult forumbælte
(300+ indlæg)


stefanagger ID #491261
du spiser for lidt protein og fedt, ud fra din beskrivelse

Fedt og protein inden træning - sukker/kulhydrat og protein efter træning.

Alle store måltider skal indeholde godt med protein, fedt og langsomme kulhydrater.


Og drik evt druesukkervand + evt. tynd proteindrik en times tid inde i træningen
28/10-2011, 14:39



Antal indlæg: 125
Online 0d 22t 53m


Gråt forumbælte
(100+ indlæg)


Magnussen ID #491279
som stefan siger, du får for lidt protein, spis noget kød (kylling er godt, magert.)for at din krop skal kunne klare træningen, er det vigtigt at du får de proteiner og kulhydrater du skal bruge ;D
28/10-2011, 14:46

Stefan Agger

Antal indlæg: 480
Online 1d 16t 37m
Lemvig
Randori.dk


Gult forumbælte
(300+ indlæg)


stefanagger ID #491283
fuck kylling - spis det kød du har lyst til.
28/10-2011, 14:56

Christian Grau...



Antal indlæg: 11686
Online 102d 3t 23m
Saint Barthélem...
Saint Barth BJJ
www.BJJglobetr...


Sort forumbælte
(5000+ indlæg)


Graugart ID #491284
Hvis du efter fire timers træning kl. 21 kun har spist to skåle havregryn, et stykke rugbrød og et æble, så er der vist ikke noget at sige til at du er træt.
28/10-2011, 16:41

Palle Pallesen



Antal indlæg: 9276
Online 835d 8t 39m
Kbh NV
CSA
www.encycloped...


Sort forumbælte
(5000+ indlæg)


ADS-newbie ID #491288
Du kan evt overveje at prøve at smide en MamboMads Shaker(R) ind i løbet af dagen, men pas på du ikke ryger et par vægtklasser op.


---
&quot;Men, hvis man for at tiltrække nye studerende viser et cirkusnummer, så skal man ikke bagefter beklage sig over, at dem der møder op er klovne.&quot; - Nico
28/10-2011, 17:24

Per Uchida



Antal indlæg: 2145
Online 22d 6t 57m


Lilla forumbælte
(1500+ indlæg)


Uchida ID #491293
BACON


---
Det jeg siger - er ikke det jeg siger. Det jeg siger er det du høre mig sige.
29/10-2011, 1:08

Nicolas



Antal indlæg: 4905
Online 43d 3t 7m
København
www.rumblesport...
www.rumblespor...


Brunt forumbælte
(3000+ indlæg)


PimpDaddy ID #491318
Det kunne også være at 4 timers træning er for meget for din krop(især hvis du indtager for lidt føde).

Nu kender jeg ikke intensiteten på kampsportsholdene, men det virker som overkill at lave crossfit efter at have kørt MT og MMA hold lige efter hinanden.


---
Lets rock!
29/10-2011, 1:34

Thomas Clarup



Antal indlæg: 1614
Online 5d 11t 7m


Lilla forumbælte
(1500+ indlæg)


træben ID #491320
Du laver for meget for tit i forhold til din kapacitet.

Snak med dine trænere - jeg er sikker på at de vil kunne hjælpe dig med at skalere træningen/ mængden til dig.


Husk det eneste der tæller er resultater - ikke hvor hårdt eller meget du træner.


---
Ta hva du blir budt
29/10-2011, 11:24

Pedersen

Antal indlæg: 325
Online 0d 3t 5m
Ashihara Karate...


Gult forumbælte
(300+ indlæg)


qazzaqa ID #491327
Mere Prinzen Rolle fordelt hen over hele dagen.
29/10-2011, 17:12





Antal indlæg: 969
Online 2d 14t 4m
WTC
www.wingtsun.d...


Blåt forumbælte
(500+ indlæg)


Laurentius ID #491339
Husker du ligeledes at drikke?

Mister du 4% af din væskebeholdning, mister du omkring 20-25% af din præstationsevne.


---
I prefer dangerous freedom over peaceful slavery - Thomas Jefferson
30/10-2011, 11:12

stefan rasmuss

Antal indlæg: 16
Online 0d 11t 33m
esbjerg N
fightcenter esb...
fightogcrossfi...


Hvidt forumbælte
(< 100 indlæg)


korospo ID #491351
ja indtager meget vand ! blir nok noget som en tynd protein drink, så må jeg være mere striks med at huske at spise nogen gode måltider et par timer før træning og så ha lidt druesukker med til træning, det kan vel gøre en kæmpe forskel ? træningen blir der ikke lavet om på. skal til thailand i to måneder og træne så formen skal være til det.


---
det der ikke dræber gør stærkere, aldrig giv op
30/10-2011, 16:46

Thomas Clarup



Antal indlæg: 1614
Online 5d 11t 7m


Lilla forumbælte
(1500+ indlæg)


træben ID #491365
Hvad er form?

Det eneste der tæller er resultater!

Hvis du er seriøs omkring din træning- og det lyder det til du er.

Så bliver du nød til at kigge på dine resultater.

Du kan sagtens træne i 4 timer- bare ikke særlig hårdt og slet ikke hver dag.

Prøv at droppe crossfitten 2 dage i ugen.

Hvis dit primære mål er kampsport - og det tyder en Thailandstur jo på det er. Så vælg at bruge dine kræfter på kampsport.

Du bliver ikke en bedre kampatlet ved at træne Crossfit og det tager energi fra din primære målsætning.

Jo Jo Crossfit er hårdt og sjovt -men det er ikke vigtigt.

Træthedsproblemet forsvinder ikke ved lidt druesukker men ved en fokuseret indsats på intensitet kontra restitution.

Held og lykke



---
Ta hva du blir budt
5/11-2011, 22:10

Claus Jacobsen

Antal indlæg: 307
Online 1d 22t 15m


Gult forumbælte
(300+ indlæg)


claus_jac1 ID #491653
som Thomas siger omkring det med intensitet og restitution - men en af de store årsager til trætheden og sidestikkene er ikke nødvendigvis proteiner/kulhydrater, men som jeg ser det så er det nok i virkeligheden en meget større fokus på varieret med med MASSER af vitaminer, mineraler OG proteiner da du ser ud til at svede rigtigt meget ryger der også utroligt mange salte og mineraler ud af kroppen (og jo der skal faktisk også fedt til når du træner så meget.) for at kroppen kan transportere energi rundt skal der mineraler til. (jern skal bruges til ilt, så masser af salat! magnesium til opbygning af muskulatur etc. ) læs endvidere lidt omkring superkompensations princippet på nettet - der er rigeligt med information. Viden om lige netop det princip vil kunne hjælpe dig enormt til at optimere din træning. meget træning er godt, tonsvis af træning er ikke nødvendigvis godt for formen med mindre det bliver lavet rigtigt og man følger det princip. Ellers laver du ren nedbrydning af kroppen og får faktisk en dårligere form!
6/11-2011, 7:08

Mikkel Birch O...



Antal indlæg: 1129
Online 13d 0t 24m
Roskilde MMA
FighterZone.dk ...
www.fighterzon...


Blåt forumbælte
(500+ indlæg)


fistfighter ID #491660


---
www.FighterZone.dk...........................Roskilde MMA ............................................. (You should never let the fight up to the judges)....... # Karate er som varmt vand. hvis du stopper med at varme det op, bliver vandet koldt!

CSA.dk - Verdens bedste træningsmiljø

Svar på indlæg
Emne:

Brugernavn:

Kodeord:


;-) = :tvp = :eek =
:-D = :pimp = :-P =
:\ = :smokin = :rofl =
:( = :lol = :ninja =
:) = :oel = :freak =

Citat:
Billede:
Youtube:

[quote=bruger]Citat[/quote]
[img]http://www.x.dk/billede.jpg[/img]
[youtube](youtube video id)[/youtube]
Tekst:

Preview






Copyright 2001-2017 by MartialArts.dk | Kontakt: graugart@gmail.com
Chart.dk